مدیرعامل باشگاه استقلال بدهی‌های پیشین مالیاتی این باشگاه را سنگین توصیف و بر لزوم پرداخت آن تأکید کرد.

میراث تلخی که برای مدیرعامل استقلال مانده چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (شنبه) با حضور مسعود سلطانی‌فر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال با تشکر از حمایت‌های گسترده و به موقع وزیر ورزش گفت: خوشبختانه با درایت سلطانی‌فر حاشیه‌های تیم را به خوبی جمع کرده‌ایم و همدلی، وحدت و رفاقت در نزد مجموعه مدیریتی استقلال حاکم است و ما هم از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بحث بدهی‌های پیشین مالیاتی استقلال سنگین است و این میراث تلخی است. امیدوارم با کمک وزیر محترم و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور این مشکل برای استقلال و پرسپولیس حل شود. از زمانی که من مسئولیت را قبول کرده‌ام تاکنون هیچ بدهی اضافه نکرده و بخشی از بدهی‌های گذشته را هم پرداخت کرده‌ام.

شهاب جهانیان رئیس هیئت مدیره استقلال هم با تشکر از توجه وزیر ورزش خاطرنشان کرد: از زمانی که برای عضویت در هیات مدیره منصوب شدیم، هزینه‌ای به وزارت ورزش و بیت المال تحمیل نکرده‌ایم و همدلی و یکپارچگی مدنظر وزیر در نزد هیات مدیره و مدیر عامل وجود دارد.

مسعود معینی و حسن زمانی دیگر اعضای هیات مدیره استقلال هم با اشاره به حضور مؤثر وزیر ورزش در مدیریت کلان ورزش  کشور گفتند: امیدواریم با کاردانی و تجربه و آشنایی عمیق وزیر با مسائل ورزش  مشکلات استقلال روز به روز کمتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.